Clarins | Instant Light Natural Lip Perfector in 08 Plum Shimmer


De Instant Light Natural Lip Perfector stonden al een hele tijd op mijn wishlist maar vond de kleurtjes tot nu toe veel te nude. Ik heb het meer voor donkere kleurtjes en onlangs brachten ze 08 Plum Shimmer. Een kleurtje dat me helemaal ligt.





De Instant Light Natural Lip Perfector is een lipgel die zowel je lippen verzorgt als je lippen een kleurtje geeft. Je lippen worden gehydrateert, herstelt en beschermt. Ze gaan er gladder, stralender en voller uitzien.

De gel heeft een lichte, zachte structuur en een zoete geur. Je voelt haast niet dat je een gloss op je lippen hebt. Het product plakt ook niet. 



08 Plum Shimmer is zoals de naam al doet vermoeden een bessenkleurtje. 

Nu begrijp ik waarom iedereen weg is van deze lipglosses. Ze zijn handig in gebruik. Ze verzorgen niet alleen de lippen maar geven ze meteen ook een mooi kleurtje. Mijn lippen voelen zacht aan en zien er door de glans voller uit. De lipgloss steekt nu in mijn handtas zodat ik deze vaak kan gebruiken. 


De Instant Light Natural Lip Perfectors zijn te koop bij de parfumerie. Dit kleurtjs was een limited edition.

Gebruiken jullie Instant Light Natural Lip Perfectors?

Reacties

  1. Ziet er mooi uit.. Had de gloss wel graag in fullface willen zien. Heel fijn dat de gloss niet plakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten