Erborian | Yuza Sorbet Featherweight Emulsion


Erborian is een merk dat ik wel al eens bij Ici Paris XL had zien staan maar had er nog niet echt veel over gehoord of gelezen. Toen ik op de persdagen de Yuza Sorbet Featherweight Emulsion & Yuza Sorbet Eye Radiance Eye Serum kreeg was ik benieuwd. Vandaag laat ik jullie de Yuza Sorbet Featherweight Emulsion zien. 




De crème heeft een lichte structuur met microcapsules die opengaan als je de crème open smeert. De crème bevat Yuzu, een citrusvrucht uit het verre oosten, die helpt op externe agressies tegen te gaan en hiermee de eerste tekenen van veroudering tegen te gaan. 

Ingrediënten:
Yuzu: een krachtige anti-oxidant en een natuurlijke booster
Groene pruim: activeert de micro-circulatie
Zoethout: een ontstekingsremmer en beschermt tegen vrije radicalen
Soja en rijstproteïnen: constructief en voedend voor de huid

Water, Methyl Gluceth-20, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Propylene Glycol, Octyldodecanol, Cyclomethicone, Glycerin, Sorbitan Olivate, Cetearyl Olivate, Butylene Glycol, Cetyl Palmitate, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Castanea Crenata (Chestnut) Shell Extract, Polygonum Cuspidatum Root Extract, Centella Asiatica Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Mel/Honey Extract, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil, Zea Mays (Corn) Oil, Vegetable Oil/Olus Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Sorbitan Palmitate, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Polyacrylamide, Palmitic Acid, Xanthan Gum, Stearic Acid, Mica, Panthenol, Laureth-7, C13-14 Isoparaffin, Disodium Edta, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Dimethicone, Tocopherol, Parfum/Fragrance, Limonene, Linalool, Ci 77891/Titanium Dioxide.




De crème is gemakkelijk uitsmeerbaar en voelt goed aan op de huid. Het product trekt snel in en mijn huid voelt gehydrateerd aan. Mijn eerste kennismaking met dit merk is heel positief. 

Ik vind de verpakking er leuk en luxueus uitzien. 

Dit product is geschikt voor elk huidtype, zelfs voor de meest gevoelige huidjes.

Erborian Yuza Sorbet Featherweight Emulsion Sheer & Strong Protection, €48,35 voor 50ml

*ik heb dit product ontvangen

Reacties

  1. Ik ben deze toevallig sinds kort ook aan het gebruiken :-) Ik ben er heel content van. Ruikt lekker en m'n huid voelt echt goed aan achteraf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me echt een heerlijke crème! Erborian heeft sowieso veel fantastische producten, zeker een ondergewaardeerd merk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten