What’s in my make-upbag? #1

 

Ik heb altijd een klein make-uptasje in mijn handtas zitten met een paar noodzakelijke spulletjes.
Eerlijk gezegd heb ik nooit veel make-up mee en zeker niet als ik naar het werk ga.


- Lipstick of lipgloss (afhankelijk van welke ik die dag draag of gewoon eentje die bij alles gaat)
- Handcrème en lippenbalsem (voor de droge handen en lippen)
- Een borstel (deze is van Mason Pearson)
- Haarelastiekjes en haarspeldjes
- Glasvijl van Kiko
- Doekje van OPI om mijn nagellak te verwijderen moest er een stukje af zijn
- Pleisters en een Anti-blaren Stick van Compeed (altijd handig om bij te hebben)
- Een doekje om mijn brilglazen schoon te maken
- Een klein flesje zonnecrème

Mijn make-up tasje is van Charlotte Tilbury.

Wat zit er in jullie dagelijks make-uptasje?

Reacties