Philosophy | Purity Made Simple


Over gezichtsverzorging heb ik hier nog niet zo veel geschreven maar vandaag komt daar verandering in. Een review over mijn favoriete gezichtsreiniger:  Purity Made Simple van Philosophy.


Purity Made Simple One Step Facial Cleanser van Philosophy is een alles-in-één-reininger.  Met de cleanser kan je niet alleen je  make-up verwijderen maar deze  reinigt en hydrateert ook de huid.



Het product is zeer zuinig in gebruik. Je hebt er maar een klein beetje nodig. Ik breng het gewoon op mijn gezicht aan onder de douche.  Door het water begint de dikke substantie lichtjes te schuimen en ik masseer dit dan even in. Daarna gewoon afspoelen.  Mijn huid voelt lekker zacht en gereinigd.



De reiniger bevat geen parfum en is geschikt voor de gevoelige huid. Zelf heb ik een huid die snel reageert op producten en bij dit product heb ik totaal geen last ondervonden. Echt een aanrader.

In deze review zie je een klein flesje. Normaal bestaat deze in grotere verpakkingen en  hebben ze een klipdop wat veel handiger is dan deze draaidop.

De producten van Philosophy zijn te koop bij Ici Paris XL.

Reacties

Een reactie posten