Aussie | Miracle Moist Shampoo & Conditioner



Ik had al veel gelezen over de Aussies shampoos maar had de producten nog nooit getest. Tot ik bij Boots de travelmini's van de Miracle Moist Shampoo en Conditioner zag liggen en aangezien er een aanbieding was van 3 voor de prijs van 2 dus ik kon niet anders dan ze mee te nemen.

Deze lijn is geschikt voor droog en beschadigd en 'a bit unhappy' haar. Doordat ik al jaren mijn haar kleur voelt het redelijk droog aan.

De shampoo belooft zacht, glanzend en gehydrateerd haar. Dit komt voornamelijk door de Australische Macadamia Nut die erin verwerkt zit. En inderdaad na enkele wasbeurten voelt mijn haar zachter aan, het glanst meer en heeft meer volume.

Had ik al gezegd dat de producten een heerlijke zoete kauwgum geur heeft?

Voor diegene die geïnteresseerd zijn in de ingrediënten:




Aussie is niet in België te koop maar je kan deze online bestellen. In Nederland is het merk te koop bij Etos en Kruidvat.

Hebben jullie ervaring met de Aussie producten?

Reacties